Dámská trička jako módní hit i symbol práce
Ačkoliv historie triček se váže především k mužům, dnes jsou součástí šatníků naprosto všech lidí bez rozdílu věku a pohlaví. K mužům se tričko váže především z dob svého zrození, kdy ho američtí námořníci vyměnili za neforemní košile. Trička se stala symbolem těžké práce, ovšem časem se změnila na módní hit.
Historie přinesla mnoho změn
Asi těžko by komukoliv při pohledu na tričko napadlo, jak složitou cestu má tenhle oblíbený kousek oblečení za sebou. Námořníci, horníci, dělníci, ti všichni používali trička jako pracovní oděv díky jejich pohodlnosti, jednoduchosti a také dostupnosti. Postupem času přibyly potisky, jejichž éru odstartovala slavná postavička Mickey Mouse od Walta Disneyho. V šedesátých letech se stalo tričko díky potisku reklamním nosičem. To už bylo dávno překonané genderové určení, a na trhu kromě pánských byla také dětská a dámská trička.
Novodobé trendy velebí nejen trička
Tričko je bezpochyby nesmrtelným kouskem oblečení. Z módy nevyjde nikdy a nosit se bude vždycky. A zcela jistě ho neohrozí ani fakt, že módní tvůrci dávají čím dál víc prostoru nejrůznějším topům, košilím, či halenkám. Těm budou pro letošek kralovat ty z jemných materiálů a s nadýchanými rukávy. Doplněné o stylovou vestičku budou naprostým hitem sezóny.
Návrat puntíků, retro vzhledu a zvonových kalhot
Už to tady kdysi bylo, ale v módě to tak prostě chodí. Stejně jako byl kdysi největší frajer majitel šusťákové soupravy, která oživla opět před pár lety, tak bude letos módním guru ta žena, která vsadí na puntíky, kostky či květiny. A chybět nebudou smět zvonové kalhoty. Pro někoho směšná záležitost, pro módu roku 2020 nepostradatelný kousek, který si svého času zamilovali jak muži, tak ženy.
A jak jste na tom s módou vy? Navléknete se do "zvonáčů", nebo zůstanete radši neutrální a módní hity vás minou?