Reklamní textil je úspěšným marketingovým tahem
Reklamní textil je skutečně velmi úspěšným marketingovým tahem. Já osobně jsem do něj vložila důvěru ještě v době, kdy jsem byla spolumajitelkou golfového hřiště v našem městě. Reklamní trička tehdy nosil každý zaměstnanec hřiště a díky tomu každý host velmi dobře věděl, na koho se může v případě nutnosti vždy obrátit. Rovněž nikdo nemusel řešit nevhodné svršky svých zaměstnanců a odpadla také řada sociálních témat, se kterými se zaměstnanci potýkali. V současné době jsem majitelkou tenisového kurtu v Praze, a i zde jsem velmi rychle uplatnila své zkušenosti s reklamním textilem. Rovněž můj nápad padl na úrodnou půdu a já jsem za to ráda.
Reklamní textil umí vyřešit řadu problémů
Reklamní textil v podobě triček, mikin, čepic či dokonce sportovních čelenek, umí ve své podstatě vyřešit celou řadu problémů. Velmi často jsem se v práci setkávala s tím, že mí zaměstnanci přišli do práce velmi nevhodně oblečení a často i neprakticky. Vždy bylo velmi složité jim vysvětlovat, že takto by do zaměstnání chodit neměli. Často se nám také stávalo, že lidé na nižších pracovních pozicích řešili problémy v oblasti sociální nerovnosti, a to mnohdy i velmi nepříjemnými osobními urážkami. Díky reklamnímu textilu jsou si všichni rovni. Nikdo na nikoho nemusí již ukazovat kvůli oblečení prstem a ani nikým opovrhovat.
Díky reklamnímu textilu se zvýšila návštěvnost našeho hřiště
Reklamní textil stál za mým úspěchem nejen na greenu, ale i zde na tenisovém kurtu. Návštěvníků je nyní daleko více, než bylo předtím a často jsou více spokojeni, že nemusí v případě nutnosti spěchat až na recepci se svým dotazem, ale že pouze stačí, když si odchytí nějakého zaměstnance přímo na kurtu, což je díky firemnímu oblečení velmi snadné a svoji otázku položí přímo jemu. Proškolený personál často zná odpověď na téměř každou otázku našich hostů. Spokojenost je tak na všech frontách.